Sidor

28 juli, 2009

Punkterad..

Som kärleken sa: Det ska vara du som lyckas med nånting sånt, vem annars!

Satt skräddare i fåtöljen och stickade. Telefonen i högerfickan på byxorna ringde. La ner stickningen mellan benen. Rätade ut höften för att få upp telefonen ur fickan. Satte ner rumpan igen.
AAAJJJ!
En rundsticka nr 4½ satt då fast i mitt lår! Stack igenom byxorna och försvann in i hullet på insida lår. Ont som SATAN gjorde det. Dom är inte direkt vassa dom där heller, så det kändes kan jag lova. Blodet sipprade fram.
Nu är jag blå...
Detta hände igår kväll, och som tur var så hade smärtan sinat under natten i alla fall. Kvar finns nu bara ett vackert sår/blåmärke.

Har suttit och jobbat med hemsidan hela kvällen och inser nu att klockan börjar bli ganska mycket! Herre min je va fort tiden går när man har roligt!
Verkar vara mycket mer jobb än vad jag först trodde.... Så det kommer nog ta lite mer tid än vad jag trodde, men men. Det är ingenting att göra åt. :) Ser ändå fram emot när det är klart och själva arbetet med projektet kan börja på allvar. Men jag ska njuta av varje liten bokstav programeringskod och varje ord som ska skrivas. :)
Men nu ska jag nog börja packa ihop för kvällen.

Inga kommentarer: