Sidor

27 juli, 2009

ÄNTLIGEN!!

ÄNTLIGEN har mitt bredband kommit tillbaka! :D
Jag praktiskt taget studsade upp och ner en liten stund när jag upptäckte det.

Har hunnit mycket dock även fast jag inte haft tillgång till internet. Head Huggers-hemsidan is coming along, fortfarande en del kvar att göra, men mycket är gjort. :) Det är verkligen jätteroligt att jobba med den, för det blir så bra! Precis som jag har tänkt mig, eftersom jag programmerar den själv (med mycket välbehövd hjälp av kärleken emellanåt förstås). JAG programmerar en hemsida! Helt sjukt! Och tycker att det är jätteroligt!
Men det är nog samma syndrom som med handarbetet. Det jag fastnade för där var just att se hur någonting växer fram mellan ens händer: två pinnar och en tråd formas till någonting användbart, och det är lite samma sak här, fast pinnarna och tråden är utbytt mot tecken.
Väldigt fascinerande. :)

Information om hemsidan, adress och så, kommer självklart ut här på bloggen så fort som möjligt! :)

Har hunnit sticka ganska mycket på tröjan också. Fram- och bakstycket är färdigt, och har kommit en bit nu på första ärmen. Just nu är det sjalen som ligger i viloläge.
Men måste nog skaffa mig ett tredje projekt... Får se vad det blir.. :)

1 kommentar:

Kamilla sa...

Hej!
Ang mönstret till dödskalleväskan så har jag ett klart som jag tänkte lägga upp, det kommer ju dock att vara till försäljning, det kommer att vara ett häfte med 5 olika mönster i, bland annat det och kommer att kosta ca 45 kronor skulle jag tro att jag kommer att ta för en kopia. Men det kommer nog upp imorgon eller så när jag hittat USB minnet som jag lade pdf filen på.