Sidor

15 september, 2010

No mans land.

Stickade klart ärmarna på gårdagens Online Stickcafe. Och nu befinner jag mig i ingenmansland! Har bara den där nypåbörjade sockstickningen att sticka på..! Inte så kul. Tänkte börja sticka av garnet jag köpte, men vet inte vad jag vill att det ska bli för sjal.. Och sen hoppas jag att mitt garnpaket kommer idag, och då kändes det onödigt att börja sticka på garnet jag köpte igår, för jag vill börja med paketgarnet på en gång.

Tänkte jag skulle försöka extraknäcka lite med stickningen, kanske få in en extra krona här och där... Kan behövas just nu. Och det är ett bra sätt att terapisticka på.
Jag älskar att sticka trekantsjalar, men hur många sjalar behöver man själv egentligen? Perfekt sätt att få sticka det man vill och samtidigt kanske få en krona eller två för det. :) Flurar för fullt på mitt eget mönster. :)

Inga kommentarer: