Sidor

13 november, 2009

Paketvisning.

Nu när paketet nått Höstrusk-lottots vinnare kan jag avslöja vad det innehöll. Jag själv är en patologiskt nyfiken person och jag gör det i fall det skulle finnas nån likasinnad i gruppen som ville ha en lott. :)
Paketet innehöll ett par October Leaves Fingerless Mittens (stickade av undertecknad), två tekoppar och ett hekto te vid namn Höstsymfoni. Allt i hösten signaturfärger.


När jag kom hem från jobbet så fann jag själv en roligt överraskning i brevlådan; mitt paket som jag vann i Susilulls utlottning! :D Det lyste verkligen upp min annars väldigt ledsna dag.

Paketet innehöll höstiga servetter, värmeljus (rostorangea), mandlar, ett vacker höstkort och ett nystan sockgarn i underbart mysiga höstfärger.
Tack så HEMSKT MYCKET Susilull för detta underbara paket! Jag blev så glad så glad, och det kliar redan i fingrarna efter att få sticka ett par mysiga höstsockar till mig själv.
Tusen tack! :)

Inga kommentarer: