Sidor

14 november, 2009

Jobbig lördag.

Just det, jobbar idag till kl 15.
Fick ett mindre sammanbrott igår när jag upptäckte att jag hade tänkt helt fel när jag skulle övergå till kantdiagrammet på Gail. Hade gjort fyra varv för mycket..... Trodde att man skulle göra en hel repetition och sedan gå över, men man skulle bara göra sista repetitionen till varv 32... :(
Så nu blir det till att backa, backa, backa.
Hade gärna gjort sjalen ännu större, men tror inte att garnet räcker. :( Jättetråkigt! Jag tyckte att jag köpte så att det skulle räcka. Räknade ju på meter/nystan och allt. :(
Aja, hoppas att den blir bra i alla fall. Hon är ju lite tunnare än mig, så det går förhoppningsvis bra i alla fall. :)
Nu är det dags att polera garnityret och åka till jobbet!

2 kommentarer:

Susilull sa...

Fint paket du lottade ut!

Kul att se att paketet kom fram, hoppas du gillar det!

Kram och ha det bra!

Evfa/Nystverket sa...

Jösses är du redan på kanten!!! Får nog lägga på en rem! Har gjort fyra upprepningar, men nu går det så mycket bättre och jag använder bara diagrammet.