Sidor

29 oktober, 2009

Rolig matte.

Idag är det mycket som ska göras, oj oj oj.
Tur att man är upp i tid och inte sover bort hela dagen bara för att man är ledig. ;) Ja, jag har numera valt att kalla det för ledig, när jag jobbar en högre procentandel än jag är arbetslös.

Garn ska införskaffas till hela tre olika projekt om jag inte har räknat fel. Ja, jag hade tänkt avsluta innan jag påbörjar nytt, men jag tänkte vara lite långsiktig, då jag inte har möjlighet att åka på garnaffären så ofta just nu. Vi har öppet över deras arbetstider, samt att apoteket jag jobbar på inte ligger i centrum, så jag har ingen möjlighet dom dagar jag jobbar.
Desto roligare att det får kännas som att jag shoppar loss emellanåt. Fick ju hela 500 kr totalt i presentkort i födelsedagspresent, hur lycklig är inte jag?! :D

Nej nu måste jag börja beta av att göra-listan.
Återkommer senare med rapport.

Ha en superdag!

Inga kommentarer: