Sidor

16 oktober, 2009

Arbetslös fredag.

En dag som kommer att spenderas helt och hållet i soffan.
Känner att en förkylning börjar krypa sig på. Näsan snorar, en konstig känsla i halsen och ont i öronen. Inte bra inte. Har verkligen inte tid att blir sjuk, jag som har fått så mycket timmar nästa vecka!
Nej, så idag blir det att inte lämna soffan annat än för toalettbesök och näring. Hyperkurera så att säga.
Det ger mig ju dock en hel del tid att spendera med min utmaning samt ett annat litet projekt... ;)

Sitter och räknar ner timmarna tills postgubben kommer. TÄNK om jag får mitt paket idag?! Då skulle jag blir jättelycklig! Jag vill testa mina Knit Pro PÅ EN GÅNG, så jag kan skynda mig och beställa även strumpstickor av samma sort!!
Bilder på utmaningen kommer troligtvis upp under dagen. :)

Trevlig fredag på er allihopa!

Inga kommentarer: