Sidor

17 augusti, 2009

UFOts återkomst.

Ångesten kom krypande över mig. Ingen stickning!!
Men så slog det mig: KÄRLEKENS RAGGSOCKAR! Som jag lyckligtvis råkat ta med mig ner till Övik av en ren slump (men nu börjar jag undra om det inte var ödet.. ;)).
Började på dom före jul förra året... Men drabbades hårt av SSS (= Second Sock Syndrome). Men det är jag sååå tacksam för nu! :D Nog för att det bara är halva foten kvar, men det är tillräckligt för att stilla ångesten en liten stund i alla fall.
Är ledig imorgon och då blir det nog värre, men jag ska nog fundera ut någonting. :)


Dom ser för himla fula ut när dom bara ligger sådär... :P Tur att dom ser helt annorlunda ut på! Och han kommer säkert bli lycklig över att få dom innan vintern, för han har undrat lite nu ett tag vart det blev av hans raggsockar.. :)

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Jag har också stumpor som ska göras till min gubbe, lovade i ett svagt ögonblick att stick nya till honom. Garnet har jag redan köpt men sen är det där att starta, jag gillar inte att göra strumpor. Det är för enahanda att sticka tycker jag.