Sidor

24 augusti, 2009

Time flies...

Imorrn är imorrn!
Jag menar det inte så självklart som det låter, utan imorrn är det tisdag, vilket betyder anställningsintervju i Timrå! Börjar kännas lite påtagligt nu, men är fortfarande inte nervös. Vad har det blivit för fel på mig, som i vanliga fall skulle vara spyfärdig av nervositet vid det här laget?!

Efter intervjun ska jag och kärleken gå en sväng på IKEA, så klart. :) Inte för att det finns några stora summor att spendera fastän det är löningsdag, men en liten budget har vi satt upp som rymmer några inköp. Det ska bli mysigt vilket som. :)

Haft världens underbaraste kväll med tjejerna (och Lars ;)). Hua vad jag har saknat dom under Öviksmånaderna. Men nu är jag tillbaka, även om det inte är fastställt för hur länge.
Men jag ska njuta av varje sekund. :)

Busy week blir det i alla fall med allt som ska hinnas med innan det är dags att dra söderöver till El Stockholmo. Åker ner till mormor i Övik redan på torsdag kväll, och sedan på fredag morgon bär det av.

Nu ska jag få mig några timmars skönhetssömn innan det är dags att möta den stora dagen.
Natti natti på er!

Inga kommentarer: