Sidor

24 augusti, 2009

Äntligen hemma!!

ÄNTLIGEN hemma ja.
Stökar och bökar så svetten lackar, för att få undan allting. Men det är bara roligt.
Och gör jag ingenting så kommer jag bli sinnessjuk. Jag blir alldeles för rastlös. Så jag har tvättstuga samtidigt också för att verkligen se till att jag inte blir sysslolös. ;) Tvättar till och med sängkläder, vilket jag annars inte gör om jag är ensam hemma, då jag tycker att det är ett himla bök att sträcka dem med den där mojängen som finns i tvättstugan...

Kärleken jobbar så klart, det är ju måndag, men jag tänkte leka lite hemmafru på 50-talet och ha maten på bordet när han kommer hem, och bara vara perfekt. ;)

Har tv:n på i bakgrunden och TV 8 visar Den nakne kocken, typ de tidigaste avsnitten, och det blir väldigt tydligt att han måste ha gått hos någon talpedagog sedan han blev famous..

Inga kommentarer: