Sidor

16 augusti, 2009

Regn hos mig.

Kärleken har åkt, och själv sitter man på jobbet en dölugn regnig söndag med en släng av PMS. Snack om att jag verkligen har regn hos mig.

Men jag försöker att blicka framåt. Slutar kl 16.00, så det är mindre än 1½ timme kvar, och då är det skönaste fåtöljen med stickningen, god kaka och kanske lite glass framför FRIIDROTTS-VM hela kvällen!! Kunde inte vara bättre timat än att jag jobbar imorrn och på onsdag och sedan är ledig resten av veckan (mitt vikariat tar slut på onsdag). Just rätt vecka, verkligen! :D
Följer gärna slaviskt dessa evenemang. Tycker friidrott är så skoj, eftersom man får mycket av en massa olika. :)
Så hela kvällen, hela tisdag och hela onsdag kan i alla fall ägnas åt tv:n. Fredagen drar vi ju ner till lilla mor i Sollefteå, och då på kvällen ska vi äta middag hos pappa. Ska bli skönt att komma "hem", har inte varit hemma på hela sommaren. Det kommer alltid att vara hem. :)

1 kommentar:

Cissi sa...

Hallå där!!! Ska ni till Sollefteå?! hur länge blir ni där?