Sidor

16 augusti, 2009

Film är bäst på bio...

.... sport är definitiv bättre på SVT. Ja tacka vet jag Jakob Hård, Jonas Karlsson och Anders Gärderud, som vet vad dom pratar om. Inte Idol-Jihde som sitter och ser struntviktig ut. Men dom har ju i alla fall snyggt bord i studion. Undra sa flundra hur mycket pengar dom lägger ner på sånt egentligen? Det är ju nytt till varje mästerskap, och det ser alltid så fancy ut..

Sitter och stickar på min ärm. ;P Ska alldeles strax börja minska för raglan. Men jag känner hur det spritter i fingrarna och hur dom längtar efter att få sätta igång med något nytt projekt!!
Jag har ju två stycken i startgroparna, jag måste ju bara ha materialet, så varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?!
Hoppas verkligen att det blir bättre nästa månad, och det borde det bli, eftersom att vi då först och främst bara har en hyra, och bor tillsammans igen.
Längtar verkligen hem till mitt eget... Det här livet i Euroshopper-harem (a.k.a studentkorridor) passar inte mig alls. Även fast jag har varit student så länge som tills i juni, så har jag alltid prioriterat kvalitet på saker och ting, istället för en billig peng. Undviker Euroshopper, då det mesta jag har provat bara har varit skit. Så det ska bli så sköööönt att komma hem och få styra och ställa i mitt eget hushåll igen!! :D Inte länge kvar nu!

Inga kommentarer: