Sidor

27 augusti, 2009

Påbörjat.

Igår fick jag äntligen börja med mina nya projekt. :D
Jag blir glad bara jag ser mina happy-socks, som jag har döpt dom till, i Fabel nr 151 - Guacamole.
Mönstret blir som sagt inte så framträdande, men jag måste nästan sätta mig på händerna för att inte bara sticka på dom! Inte nu i alla fall, när Presto Chango är viktigare. Klar på måndag.... Håll tummarna för mig hörrni! :)
Måste packa och göra färdigt inför avresan ikväll också, vilken blev tidigare än vad jag hade hoppats på. Bussen går redan 18.05, vilket jag tyckte var lite tidigt... Hade gärna åkt ett par timmar senare, men då tar bussen så mycket längre tid, så det kändes ovärt. Sen är det väl bra antar jag att jag är hos mormor i tid. Det är ju bara mysigt att få vara med henne lite ikväll. :)

Funderar lite på om Presto:n är lite liten... Den ser lite liten ut.. Men jag ska konsultera. Dom är ju inte så stora när dom är nykläckta. ;)
Bilden på sockskaftet gör inte alls färgerna rättvisa. Ska försöka fota i bättre ljus så ni verkligen får se hur underbara de är. :D

Inga kommentarer: