Sidor

09 juli, 2009

Världen sörjer.

Den 25 juni drabbades hela världen av den chockerande bortgången av Michael Jackson.
Jag personligen tog det ganska hårt, då jag alltid har varit ett stort fan av Michael Jackson, och hans musik har haft stor inverkan på mig. Jag har lidit med honom i alla rättegångsslängar och smutskastning. Jag har inte tagit något parti i det hela, men har tyckt att världen har behandlat honom som skit.
Jag sörjer fortfarande och anser att världen har förlorat någonting väldigt stort.
Min stickdel av hjärnan började knaka och bara spottade ur sig idéer, en som jag tog speciellt fasta på och som nog blir mitt första projekt i tvåfärgs-stickning (eller vad det nu heter.. ;)).
Så nu är det bara till att sätta sig och leta bilder och börja knåpa på ett mönster.

Men inte nu. Nu blir det som sagt glass. :)

1 kommentar:

heidi sa...

tvåfärgsstickning är det roligaste som finns!

enda nackdelen som jag ser det, är att det också är svårt vanebildande:D

det skall bli roligt att se vad du hittar på:)