Sidor

09 juli, 2009

Borta bra...

... men hemma är definitivt bäst.
Nu har vi verkligen hunnit landa i vardagen igen, och det är full fart som vanligt. Jobb, jobb, jobb, men lite mys hinner vi med. :)
Har varit ledig idag, och det har varit väldigt uppskattat. Väldigt skönt.
Jobbar dock lååångdag imorrn. 8-18, men det ska nog gå det också. :)

På handarbetsfronten har det inte hänt mycket måste jag erkänna. Jag kände inte riktigt för att sitta och sticka när det var över 30 grader varmt och man höll på att flyta bort...
Men min virkade sommarhatt blev i alla fall klar. :) Men det var bara för att jag behövde den...(!) :)

Återkommer med bilder från veckan och på hatten senare. Nu ska jag njuta av mina sista lediga timmar med lite Häägendaas framför Sex and the City. Det är ganska skönt att det regnar ibland. ;)

Inga kommentarer: