Sidor

22 juli, 2012

Tiden går fort när man...?!

Hoppsan hejsan!
Nu har det runnit iväg sådär mycket tid igen. Men mycket har hänt!!
Har fått nytt jobb som jag börjar på 1 september, vilket också innebär att jag flyttar tillbaka till mitt älskade Umeå.
Koftan jag bloggade om senaste är färdig, överlämnad, älskad och otroligt använd (enligt säkra källor).
Kissen har blivit större, hårar helt galet överallt men är fortfarande lika underbar.

Nu på stickorna:
Kofta till mig själv som inte verkar bli till mig själv. Storleken stämmer inte riktigt och jag har kommit alldeles för långt för att orka riva upp!
Liten kofta till nybliven storasyster, som tyckte att lillasysters babykofta var så fin att hon ville prova den. Tyckte det var bättre att hon får en egen. ;)

1 kommentar:

Saras pyssel sa...

Grattis till jobbet & välkommen tillbaka till Umeå! :-)