Sidor

23 april, 2011

Så där ja!

Nu ska man väl slippa skämmas, och slippa få pris för fulaste bloggheadern också för den delen. :P
Det är så roligt att sitta och hålla på, pillra och dona. Men tålamodet tog slut så det blev inget jätteavancerat. Allt är bättre än det som satt där för en liten stund sedan...! *ryser vid blotta tanken*

Att det ska vara så förbaskat vackert väder när man har arbetshelg.. Aldrig slår det fel! Men jag har verkligen NJUTIT av promenaderna till och från jobbet. Och även av värmen ute på balkongen. :)
Dock förstår jag inte riktigt dom som går i linne och shorts..... Är dom/ni inte rädda för att bli förkylda? Jag kanske är lite skrajsen av mig på det sättet.. Svettas hellre lite längre in på försommaren. Har ganska lätt för att bli förkyld, och åker jag dit så är det inte den mildare varianten av förkylningen jag får. O nej, alltid är det värsta sorten. :P

Nej, nu ska jag sticka vidare på mina Halvvantar á la Aubergine. ;)
Trevlig lördagskväll önskar jag er alla!

1 kommentar:

Petra sa...

Hej rara!
En sådan ny och fin blogg du också fått till! =)
Massa kramar!