Sidor

16 april, 2011

Det har börjat bra.

Varning! Följande inlägg är INTE stickrelaterat. ;)

Den här helgen har potential att bli fantastisk, och det har börjar bra!

Fredagskvällen bjöd på trevlig middag på mysig restaurant, sedan vidare till Umeå Arena och Jeff Dunham! :D Det var helt sjukt bra. Käkarna och magen ömmade när vi lämnade arenan. Det är ett bra betyg skulle jag vilja påstå. :)
Efter skrattuttömningen blev det en sväng förbi på lite dans. Det var däremot ingen höjdare, men det gjorde ingenting. Hela kvällen får totalt 4 getingar/plus eller vad man nu väljer att använda.

Sitter nu efter några timmars bussresa hos lilla pappsen i Sollefteå.
Inser till min lilla bedrövelse att jag har glömt stickningen hemma, men det får väl lov att gå i alla fall. ;)

Imorrn blir det dop, och jag hoppas att lilla F (eller det kanske mest är hans föräldrar) kommer tycka om sin lilla present. :)

Hoppas ni alla har en trevlig helg, jag tänker nu fortsätta att fylla min med glad och positiv energi. ;)

2 kommentarer:

mary-ann sa...

Allt msåte inte va stickrelaterad :)) ha en underbar mysig helg och fyll på alla batterier ordentligt.

Isan sa...

Hoppas du får en härlig helg!