Sidor

30 november, 2010

Vintern står i blom.

Denna vackra amaryllis fick jag för drygt en vecka sedan av söta familjen Westin som var och hälsade på. Blommor brukar inte leva speciellt länge hemma hos mig... Men denna blommar så vackert, och jag har inte vattnat den en enda gång! :) Fick höra att man inte skulle vattna den så mycket eftersom att stjälken då sticker iväg och blir bara lång och gänglig. :)
HAHAHA! Såg just blomman i bakgrunden! DÄR har ni hur blommor i vanliga fall ser ut hemma hos mig! :D

Försöker fördriva tiden tills det är dags att dra sig till jobbet. Ska förbi på Kvantum på vägen och hämta garnpaketet! :D Men just nu har jag ingen stickning!! :S Sitter och rullar tummarna rastlöst medan jag tittar på lite Grey's Anatomy.
Hur kan folk titta på TV utan nånting i händerna?!

Har bokat klipptid tills imorrn innan jobbet. Nu ska den långa oansade manen ÄNTLIGEN trimmas till! Just nu är drt bara.... långt! Det ska nog fortfarande vara långt (fast lite kortare) och klippt i nånting som liknar en frisyr. :) Eller ja... I alla fall lite uppklippt. :) Får se om hon har nån bra ide. :)

Inga kommentarer: