Sidor

19 oktober, 2010

En tidigare tisdag.

Nyvaken efter många timmars välbehövlig sömn. Gårdagens besked tog på krafterna samt att det nu är ganska (läs väldigt) hektiskt på jobbet. Börjar egentligen inte förrän kl 12.00 men funderar på att fara dit lite tidigare. Då får jag sitta och jobba en stund ostört, plus att jag då förhoppningsvis inte känner mig lika stressad..!

Jag vill be lite om ursäkt till alla er för att ni just nu får läsa så mycket om tankar kring livet istället för stickning, men det händer bara så mycket just nu! Stickar gör jag ju så klart också, och jag försöker klämma in det här lite mellan alla andra funderingar. :)
Ni är fantastiska allihop! :)

2 kommentarer:

Anette sa...

Naturligtvis kan man skriva om annat än stickning, men kan du inte lämna någon ledtråd till vad det handlar om. Nyfikenheten växer!

Saras pyssel sa...

Jag håller med föregående talare! :-)