Sidor

05 september, 2010

Höstmarknad.

Idag var det höstmarknad på Gammlia. Hur mysigt som helst. Fick med mig lite smått hem. Ett tovat hjärtbrosch (mamma fick ett likadant *kram*), underbart fina stickmarkörer och knappar till den gröna babykoftan (den har legat på vänt ett tag, men nu har det kommit en liten krabat som den kan få flytta till!).

En riktig fikadag har det varit också. Hur många kalorier som har slinkit ner idag vill jag inte ens tänka på, och så här sockerstin har jag nog inte varit på 15-20 år...!
Först födelsedagsfika hos söta familjen W, sedan hos lillebror och sist hos en kär gammal klasskamrat/vän.

Har hela dagen omgivit mig med människor som är som balsam för min lilla frusna själ. Ni är underbara hela högen!

Men klockan är nu 20.30, och efter att ha flängt sedan kl 11 imorse, så är det ganska skönt att sjunka ner hemma i soffan. :)

Inga kommentarer: