Sidor

20 september, 2010

Borta bra, hemma.... bra?

Så sitter man till slut på Arlanda i alla fall. Vill inte att helgen ska ta slut.

Idag hanns två garnaffärer med; Litet Nystan och Sticka. Blev inget garnköp idag då. Visst har dom fina garner men ingenting jag behöver just nu. Men det är ju roligt bara att gå och klämma och krama lite. :)

Nu väntar den grå vardagen igen, och jag har mer ångest nu, än vad jag hade sista dagen på semestern innan det var dags att börja jobba. Gjorde ju som inget speciellt den sista veckan, så det gjorde inte så mycket att man skulle jobba på måndagen. Nu känns det mycket värre.
Jag har befunnit mig i en skyddande bubbla hela helgen. Nu när man kommer hem måste man ta itu med det man lämnaden. Ledsnaden och allt det jobbiga. Men förhoppningsvis så har man vant in sig och kan hantera det bättre igen om ett par dagar.

Inga kommentarer: