Sidor

06 juni, 2010

Sendag.

Eller söndag kanske det heter...? Sen var jag i alla fall imorse, men hann med bussen. Jag får bara en sådan oro i kroppen om jag kommer iväg hemifrån senare än vad jag hade tänkt. Det är något sånt där ticks jag har, att jag vill vara på busstationen när bussen kommer in, så jag får sätta mig på min bästa plats, där jag inte blir så åksjuk. Det skiljer faktiskt på vart jag sitter i bussen, tro det eller ej! :)

Jag hoppas att det kommer _nån_ idag i alla fall.. Söndag och nationaldag och allt vad det nu är till trots. Som tur är har vi omskyltning att syssla med. Ny kampanj imorrn.

Nej, undra sa flundran om man inte ska dra upp sin lilla stickpåse..? Har börjat minska av på Saroyan nu, så där är det inte så mycket kvar. :)

Glad nationaldag, eller Grattis Sverige, eller God Svensk! Vad säger man?!
Jag tycker då att vårt vackra land förtjänar ett ordentligt kalas. :)

Inga kommentarer: