Sidor

17 maj, 2010

Fjärilar i magen...!

Har stickat ett löv till på Saroyan sedan förra bilden. Skulle ju inte sticka mer egentligen innan jag konsulterat med beställaren (vilket jag gjorde idag), men jag kunde inte hålla fingrarna i styr! Garnet är ju bara helt fantastiskt! Och mönstret är så himla trevligt.
Nu kan jag ju sticka på helt vilt ett tag till. :)

Men det är inte därför jag har fjärilar i magen ikväll. Nej, nej.
Imorrn öppnar vi vårat apotek!! :D Så alla ni som huserar i Övikstrakten, och alla ni andra också för den delen, kom förbi!! Invigningen är egentligen inte förrän på torsdag, med kaffe och sånt, men vi smygöppnar imorrn. Lite som testpilot. Kolla att allt fungerar som det ska.
Det känns så himla spännande!!
Nu måste jag nog försöka sova en stund.... Om det går! :D

1 kommentar:

Zandra sa...

Spännande! Lycka till med the grand opening!
Dessvärre är det en snabbvisit, åker söderut redan ikväll