Sidor

07 april, 2010

Tiden flyger.

Oj oj oj va tiden går fort. Har inte hunnit sätta mig och blogga alls sen före påsk. Ett par små iPhoneinlägg från vildmarken, men that's it. Kändes inte motiverande att blogga då man måste gå ut på gården och ställa sig bredvid traktorn för att få en halv pinnes mottagning....

Men det rullar på som sagt, och nu är det inte ens en vecka kvar tills jag börjar jobba! Eller ja, jag jobbar ju nu i veckan också, på ett annat ställe, men på MITT jobb! :D Mitt alldeles egna jobb!
Har fått schema och suttit och pusslat och planerat med hjärtat på hur vi ska få ihop det på vardagarna, och nu är panikkänslorna och rädslan borta. Kvar finns bara spänningen, lyckan och självklart en gnutta nervositet. :)

Jobb igår och idag har gjort att jag ligger långt ifrån vart jag hade trott att jag skulle vara i termer av storkok av matlådor och stickande av babykoftor. Men det är smällar man får ta, tur att man tycker så mycket om sitt jobb. :)

Kofta nummer 1 saknar knappar och skall fästas trådar på. Kofta nummer 2 ser mest ut som en stickad liten orm..?
Förhoppningsvis kan jag hitta några timmar i helgen att sticka vidare en bit. Måste ju få iväg dom så fort som möjligt så lilla pojken inte fryser. :)

Inga kommentarer: