Sidor

26 april, 2010

Award.


Jag har fått en award! Blir alltid lika glad, men ska erkänna att jag är väldigt dålig på att uppmärksamma när jag får dom och på att skicka dom vidare. Det ber jag om ursäkt för och gottgör lite genom att skicka vidare denna award till (med reservation för att ni kanske redan fått den!):

... för att (precis som Annette säger) ni ger mig så fantastiskt mycket inspiration, samt för att ni verkar vara fantastiska i er själva också. :)

Sju saker om mig då (med risk för upprepning från tidigare inlägg):
  1. Jag har dansat sedan innan jag kunde gå, dels socialt men har även tävlat i 14 år.
  2. Stickar hellre än virkar. Får dock något ryck ibland, men inser ganska snart varför jag inte gör det så ofta.... (är inte speciellt bra på det!)
  3. Bor i Norrland med världens underbaraste man.
  4. Pendlar dagligen 22 mil (totalt) till jobbet som farmaceut.
  5. Har alltid varit "den roliga" i kompisgänget. Därmed sagt att jag inte var den snygga... :P
  6. H-A-T-A-R silverfiskarna som huserar i mitt kök!
  7. Är lite sjukligt besatt av vissa serier. Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Cougar Town, Criminal Minds och Private Practice närmare bestämt.
Now I feel exposed.... ;)

3 kommentarer:

Katrina sa...

Oh tack så jättemkt! Jag hade fått den nån dag sen så, men jättegulligt att tänka på mig. Du har en jättevacker stickning på gång ser jag! :) Följer med spänning...

miastick sa...

Tack! Vad glad jag blir :)
Testa rödceder mot silverfiskarna, vi körde en massiv kampanj mot dem för ett tag sen, och nu är de i stort sett borta. Underbart!

Clara sa...

Tack! Jag är visst också lite seg på att svara, men jag lovar att jag blir hemskt glad!