Sidor

01 mars, 2010

Risk för P.O.D.

Nu är det alltså över. Fyra år tills nästa gång, och då är många av dagens stjärnor inte ens med. Följer med spänning de närmaste åren nykomlingar i de svenska landslagen.
Hörde att det finns ett uttryck för tomheten som många känner efter ett OS, Post Olympic Depression - alltså P.O.D. Drabbar tydligen många av funktionärerna bland annat, som har jobbat med OS i 8-10 år. Tror nog att jag får en släng av det också..

Dags för en ny arbetsvecka. Får se hur mycket stickat det hinner bli. Tänkte i alla fall göra mitt bästa för att ta mig till stickcaféet på onsdag.

Insåg att jag inte alls har varit lika aktiv här på bloggen som jag brukar... Livet kommer emellan ibland.
Jag blir huslig när jag är ledsen. I helgen har jag städat, gjort hemmapizza och bakat massa muffins. Behöver inte säga mer än så. Hoppas på en ljusare vecka!

1 kommentar:

Carola sa...

Hejsan svejsan och GRATULERAR!!!

du är en av tre som vunnit mitt paket med garn och Kool-Aid att färga med!

Skicka gärna ett mejl med din adress så jag vet vart jag ska skicka vinsten.

Kram,
Carola