Sidor

30 mars, 2010

Mys på stan.

För första gången på drygt en månad fick jag och hjärtat äntligen umgås lite. En mysig lunch på stan (den godaste trattkantarellsoppan som någonsin gjorts!), titt på grejs till nya lägenheten, och självklart också en tur till favorit-LYS:en.
Sju underbara nystan fick följa med mig hem.


DROPS Safran, färg nr 51. Kass färgåtergivning, hemskt ljus att fota i. Ser egentligen ut så här:

Härligt petrolblå.



DROPS Silke-Tweed, färg nr 18. Färgen stämde inte riktigt med deras färgkarta heller... Kan förhoppningsvis fota det färdiga plagget i bättre ljus så småningom. :)
Vi adopterade även ett par påskljus från Indiska, och näst bäst av allt (efter garnet of course) fick jag äntligen min egen vetevärmare. :D

Nu kan jag inte vänta längre, måste få lägga upp! :D


2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig dag du har haft.
Fina garner med.
Kram Gina

♥ Camilla ♥ sa...

Vilka garnaffärer är bäst i Umeå?
Vore bra med lite insidertips när jag ska dit nästa gång:-)