Sidor

24 mars, 2010

Att ta saken i egna händer.

Det är ganska tradigt att vara långledig... Jag vet, alla tycker att jag är konstig, men det verkar inte bättre. ;)
Ensam känner man sig. Alla jobbar på dagarna, och hjärtat jobbar mer än på dagarna. Jag ser honom nästan inte alls. Han är där på morgonen när jag vaknar, men jag har ingen aning hur eller när han kom hem. Han jobbar typ 70 timmar i veckan, och inte nog med det så ska han åka till fjälls med jobbet nu torsdag till söndag...! Så nu är jag less. Men enda sättet att få se honom är att hälsa på honom på kontoret. Så det är precis vad jag ska göra. Jag har bestämt att jag faktiskt vill äta en ordentlig middag med min sambo, den första på typ en månad.
Så jag lagar tacopaj, packar in mig i bilen och bjuder grabbarna på middag. :)
Jag känner mig så otroligt huslig. ;)

1 kommentar:

Anette sa...

Det blev väl uppskattat? :)