Sidor

04 februari, 2010

Soaking.


That's all you get.
Den ska blockas nu på morgonen. :)

Stickcaféet igår var jättetrevligt. Som vanligt! Många var vi även den här gången. Det stickades strumpor och västar och fingervantar och allt annat möjligt. Själv stickade jag på mina orangea skidströmps som hade fått ligga ända sedan förra veckans stickcafé, på grund av att varelsen i vattenbadet var tvungen att bli klar. Men nu måste jag göra färdigt dom idag och imorrn, för sen ska det stickas förberedelsestrumpa inför OS-stickningen. En helt slät strumpa som ska få agera mall för OS-strumpan, så jag vet bättre vart jag ska sätta mönstren. Jag kommer inte ha tid att riva upp och göra om! Inte nu när jag har jobb måndag-torsdag andra OS-veckan..... :/Blir att paniksticka hela den helgen sen, och skriva mönster och göra pdf och....... *phew*
Det ska nog gå vägen. ;)

Inga kommentarer: