Sidor

22 februari, 2010

För lite tid.

Ojojoj, det här kommer verkligen inte gå vägen... :(
Alldeles för lite sticktid, och för lite motivation gör att jag inte kommer hinna klart mina Biathlon Socks innan slutsignalen går. Vart som inte roligt att sticka på dom nu när det inte gick så bra för Helena.....

Dom ska göras klart, så småningom, men som OS-stickning får jag nog lägga till något annat projekt om jag vill få nån medalj. Typ en vanlig Sock Hockey. Har bara inte bestämt mig för mönster än....
Lutar åt Kristina, även fast jag inte är så jätteförtjust i dom. Men det är en enkel stickning. Precis vad jag behöver nu när jag har mindre tid på mig än beräknat....

Mina Nutkin är alldeles strax klara. Håller på att minska för tån på socka nummer 2. Tänkte jag måste göra klart dom innan jag får börja på nästa. Nån ordning får det vara.. :)

1 kommentar:

Anna sa...

hej låter spännande med alla sockar!