Sidor

26 januari, 2010

Väntan är det värsta...

Just det, idag är det en sån dag då jag hoppas att jag har en snäll brevbärare. Jag väntar på mina OS-garner. :D Och sådan uppmuntring är ganska behövlig just nu.
Efter gårdagens massaker (ja, precis vad jag tänker kalla det!) hos naprapaten, vaknade jag med en mäkta öm axel i morse. Bestämde mig för att i äkta rehab-anda inte anstränga den nånting idag. Så hittills har dagen spenderats på soffan framför Grey's Anatomy. Det är ju faktiskt så pass bra att man inte behöver sticka till det egentligen. ;)

I eftermiddag ska jag dock få komma ut en stund, då vi ska åka och titta på en ny kamera! :D
Äntligen! Min är typ uråldrig och har väääärldens längsta slutartid. Sen blir bilderna inte så bra om man tar dom inomhus när det lite sämre ljus. Bakgrunden blir typ kolsvart, och personen på fotot ser ut som ett spöke...
Anyway, dags för lite lunch. :)

1 kommentar:

Katrina sa...

Oh vad kul med nya garner! Jag försöker undvika att köpa mer garn, a-kassan är ju världens segaste... Men sen så!! :D
Nå, du har en utmärkelse på min blogg att hämta. Inte så längesen jag började läsa din blogg och det är så kul att vi kommer från samma del av landet!