Sidor

28 januari, 2010

Jobbdag!

Idag ska jag jobba!
Chefen ringde i pausen på revyn typ kl 20.00 igår kväll och undrade om jag kunde jobba 10-15 idag. :D Känns ju jätteskönt att få några extra timmar på papperet, det ser inte alldeles för muntert ut annars.. :/
Men jag har sovit jättedåligt i natt, nervositet. Har inte jobbat på över två veckor, så det känns lite pirrigt.
Det händer ganska mycket just nu inom apoteksvärlden, så har man varit borta i ett par veckor så kan det ha hänt mycket. Uppdateringar och dant.
Hoppas att det går bra i alla fall och att det mesta är som vanligt. ;)

Ikväll är det stickcafé. Ska faktiskt erkänna att jag provstickade ett par var igår, och det kändes inte så bra i axeln. :( Även fast jag koncentrerade mig på att slappna av.
Jag får göra ett tappert försök, och som tur är så kan man ju alltid sitta och surra och titta på alla andras arbeten. :D
Men känns det inte bättre ikväll så är det till att kurera järnet till på måndag då det är återbesöksdags.

Ha en bra dag alla! :)

1 timme senare...
Jepp, det blev till 19.00 istället..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men va roligt att du får jobba, själv fick jag jobb i dag och börjar på måndag!!

Efwa - Medea sa...

Vad härligt att få jobba lite. Akta axeln bara och glöm inte vila den från stickningen även om jag förstår att det är gräsligt svårt.

Cecilia sa...

Bra på många sätt med en jobbdag; pengar och inte tappa vanan är bara två aspekter. Samtidigt blev det ju en rätt lång dag, särskilt med tanke på att du ska vara snäll mot axeln OCH stickcaféet; hann du? :-)