Sidor

05 november, 2009

Veckans sista.

Arbetsdag alltså. På apoteket alltså. Måste jobba på extraknäcket imorrn, men det kan man ju göra hemifrån som tur är. :)

Känner mig fortfarande en aning stressad över SYTYCK-projekt nummer 2 - Gail. Den måste vara klar inom ett par veckor, och varven blir fort långa... Men jag stretar på så gott jag kan, och guuud så fin den blir! :D Jag är helt överväldigad av detta fantastiska mönster!

Har inte funnit så mycket tid för bloggande den här veckan, tyvärr. Men jag hoppas att jag kan skärpa till mig lite nu i dagarna och förhoppningsvis fota framfarten på Gail.

Jag är också helt överväldigad att så många vill vara med i min utlottning! Ååååå så roligt! Jag hade hoppats på i alla fall två, så det skulle bli nån lottning över huvudtaget.
Ni gör mig så glada! :D
Jag ser verkligen fram emot att få skicka iväg paketet!

Börjar jobba kl 12, så nu måste jag börja göra lite nytta här hemma innan det är dags att fara. Har bara kortdag idag, dvs till kl 17. Skönt. Och efter jobbet ska jag möta upp med kära vännen på stan för middag och bio. :) Ska bli sååå skoj. :D

Förresten! Jag måste bara få visa upp en liten struntgrej. Men jag är ganska stolt över att jag höll tungan rätt i mun.

Jag har ingen skrivare hemma, och jag tycker inte om att skriva ut privata grejer på jobbet, så då blev det till att rita, och med hjälp av den skrivna versionen lyckades jag märka ut den del av mönstret som ska upprepas. STOLT är jag, som är nybörjare på det här med diagram! :D

Inga kommentarer: