Sidor

16 november, 2009

Halv tisdag.

Nyss hemkommen från lite välbehövlig träning. Usch va roligt det var. :D

Imorrn är det halvdag på jobbet. Skönt ska det bli. Samt att jag är ledig på onsdag.
Det innebär stickning, stickning, lite hemmastök och mer stickning, om jag nu ska hinna färdigt Gail. Har inte stickat en maska på två dar! Jisses...
Måste verkligen sticka mig ett par halvvantar också... Är lite kallt om händerna på morgonen när man ska till jobbet.
Sen ska jag sticka ett par kortare halvvantar att ha inne på jobbet i vinter, märkte idag att jag lätt blir kall om händerna. Och halvvantar kan jag ju ha på mig utan att dom är i vägen. :)
Undra då sa flundra om jag ska ha vita eller orangea, då de nya rockarna är vita med orangea slag..? Vad tycker ni? :)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Hej Piga! Mamma rekommenderar oranga, de vita blir så solkiga fort, men du kan ju göra lite mönster i vitt. Kramisar

Therese sa...

Vilken fin blogg!