Sidor

07 november, 2009

Danslust.

Kom just på att den enda danslust jag för närvarande har, är att sticka på min SYTYCK-utmaning...
Jag är dansare i kropp och själ. Har dansat sen innan jag kunde gå, dansat både socialt och tävlat, men nu har luften bara gått ur. Ser inte fram emot att åka på dans längre.. :( Vill hellre göra någonting annat. Åka och bowla, gå på bio, spela biljard, vad som helst.
Och det känns jättetråkigt! Speciellt eftersom att säkert 75 % av våra vänner och bekanta är just dansare. Och kärleken har inte tappat sugen. Han vill jättegärna åka.
Så hur göra? Låta honom åka själv? Följa med fast jag inte vill?
Hur man än gör så blir det fel. Han vill så gärna att jag ska följa med, men jag vill inte vara en partypooper som bara sitter och suckar i ett hörn hela kvällen.
Det bästa sättet att få tillbaka danslusten är nog att helt låta bli ett tag. För om man åker fast än man inte vill, så kan det ju göra saken värre...
Knepigt.....

Inga kommentarer: