Sidor

15 oktober, 2009

Övervänt.

Det har bara gått tre dagar men jag är redan övervänt! Jag vill ha mina nya stickor NU! Nu nu nu! Har bestämt mig för att köpa strumpstickor också, 2,5 mm. Den storleken används mycket i det här huset. :) Men jag ska försöka bärga mig tills jag har fått mitt första paket, så jag får känna på stickorna först.

Idag har varit en bra dag så här långt. En myslunch på stan med en kär kär vän, som jag nu för tiden träffar alldeles för sällan, när man är van att träffa henne varje dag.
Är arbetslös även imorgon, men jobbar lördag.

Har idag ordnat lite inför utlottningen som kommer ske här inom en inte allt för avlägsen framtid. Som sagt, 1934 besökare betyder bingo, eller vad man ska säga. Det ska firas i alla fall med en liten utlottning här på bloggen. Mer info kommer längre fram.

Kände igår att jag inte kan vara sämre än många andra utmanade, så jag har nu också dedikerat min header till uppgiften. Egenkomponerad, hur roligt som helst. Jag blev helt fast i bildskapandet och gjorde säkert 5 olika.. :P Så det kan hända att det kommer varieras lite. :D

1 kommentar:

miastick sa...

Övervänt, vilket bra ord! Har jag aldrig hört förr. :)