Sidor

10 oktober, 2009

Inspirationskväll.

Det närmar sig med myrsteg. Startskottet. :D
Jag har gjort fred med att jag inte kommer att kunna sitta med kl 18.23, utan kanske runt 21.00. Jag ser ändå fram emot det. :)
Såg att en annan bloggerska hade uppmärksammat kvällens TV-tablå, och jag måste också slå ett slag för SVT 2 kl 19.30 ikväll (lördag). Då sänds alltså dans-VM från Växjö. Det som visas är alltså det jag har sysslat med sen jag var 7 år, och många gånger har man slagits (naturligtvis inte bokstavligt ;)) med dessa fantastiska dansare. Det är ren njutning för ögonen och själen att bevittna dessa mästerskap. Det största mästerskap jag själv hann med var SM (hur många gånger mamma? ;)).
Så se och njut, och LÅT ER INSPIRERAS!

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja du piga, 5 SM tror jag det vart.
Det var helt underbart att se finalerna.