Sidor

19 oktober, 2009

Hjälp hjälp..

Ajajaj va fort det går! Hade inte räknat med att vi skulle nå upp till 1934 besökare i det här tempot. Det kommer blir mycket snarare än jag hade tänkt.... Vilket betyder att jag måste planera om en hel del... Men det är ingenting negativt! Det är jätteroligt att så många är intresserade av att höra vad lilla jag har för mig. :)

Det blir nog lite mindre tid till stickning nu framöver ett tag....
Lycklig lycklig, för jag har nämligen fått förlängt på jobbet till sista januari! :D
JÄTTEKUL! Jag trivs som fisken i vattnet, och hon sa att hon tyckte det var roligt att jag ville vara kvar, då dom trivs jättebra med mig också! TOTAL lycka skulle jag vilja säga. :D

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Så kul, Grattis

Cecilia sa...

Grattis till jobbet och de där orden som man blir så glad av och som alltid behövs!
Hm, vad är det för något som behöver planeras om? Nyfiken... :-)