Sidor

09 september, 2009

Redan onsdag.

Ojojoj, veckorna går verkligen fort! Snart fredag och då bär det av ner till Övik för Dansmaran.
Har varit ganska produktiv idag i alla fall. Lagat massa mat och stickat ett strumpskaft.
Fäst trådarna har jag gjort också på mina Happy Socks, men jag är så förälskad i dom så jag nästan inte vågar använda dom!! :P Äsch, dom är ju till för att användas, det är ju bara att sticka fler par! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan möta upp med kärleken och vänner på stan för middag. Grabbarna åker sedan och dansar, medans vi bruttor drar oss till Filmstaden och den nya Beck-filmen.
Imorrn är det torsdag och då väntar fika på stan med kära gravida vännen. Sa åt henne att hon borde försöka ploppa ut ungen idag. 09-09-09 vore så lätt att komma ihåg... ;)

Inga kommentarer: