Sidor

14 september, 2009

På G.

Nu ligger den blockad, Presto Chango No 2.
Fick mycket garn över, så nu har jag lagt de andra två aktuella stickningarna åt sidan för en liten stund, medan jag slänger ihop en frontpanel till.
Sen har jag lite DROPS Alpaca liggande som får bli ett par små små sockar. Värmer nog små fötter skönt nu i hösthurvet. :)


Färgen syns lite konstigt på nedersta bilden, men den visar det fina mönstret bra. :)
Får som sagt prioritera om lite idag. Jag som hade tänkt baka och göra klart så mycket som möjligt av ett annat projekt. Men det kan inte hjälpas. SJÄLVKLART är detta nu prio 1.
Då blir det att åka ner på staden och inhandla knappar imorgon. Tyckte verkligen om dom jag köpte till den gråa Presto:n, så det blir kanske likadana till denna. :)
Åååh det är så spännande! Vill bara göra klart den så fort som möjligt! :D

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Förstår att detta är viktigt just nu. Modellen är supersöt. Längtar efter när jag också får veta vad som finns i min dotters mage. Snart så vet jag också.