Sidor

02 augusti, 2009

Söndag kväll.

Ätit, diskat och gjort i ordning ansökningar. Måste skriva ut fler imorrn, och köpa kuvert, så jag får iväg dom någon gång!

Inget bra på tv ikväll heller.. Söndagar ska väl egentligen vara den dagen med de bästa filmerna? Så fungerar min vecka i alla fall.
Sitter och stickar i sköna fåtöljen och tittar på the F word. Är lite småförtjust i Gordon Ramsay tror jag.. ;)

Bara några varv till och sen är det dags att börja med raglanminskningarna på ärmen.
Jag tycker verkligen om att sticka i ullgarn. Det går så smidigt! Bara synd att allting blir så varmt... Kan ju inte direkt sticka en sommartröja i det, om den inte ska användas kyliga sommarkvällar. :)

Jag har stickat all resårstickning med samma stickstorlek som resten, då jag inte vill ha resåren så hård. Vill ha den mjuk och lätt.

Inga kommentarer: