Sidor

15 juli, 2009

Project tvåfärgsstickning.

Millimeterpapper!! :D
Tack kära mamma som köper en så underbar present till en när man är totalt luspank. *puss*
Nu kan jag verkligen börja påta på mitt projekt. Överlycklig är jag nu. :)

Har tyvärr inga roliga bilder på mina pågående projekt att visa. Inga nya bilder i alla fall, då jag inte har stickat så mycket de senaste veckorna. Först semesterveckan på Öland då det fanns sååå mycket annat att göra som man inte kan göra annars, och sen nu de senaste veckorna då jag enligt min sambo inte gör annat än jobbar... Och det kanske han har rätt i.... Men nu sprudlar ideérna och skaparglädjen, så nu känns det faktiskt frustrerande att jag inte har så mycket tid som jag vill kunna lägga ner på handarbetet.. Men jag ska GÖRA tid för det! :D

Inga kommentarer: