Sidor

31 juli, 2009

Lättare och lycklig.

Var och lämnade blod på förmiddagen, och man känner sig alltid så skönt dåsig efteråt. Så länge det inte slår över, och tyvärr så har jag det litet jobbigt med det oftast. Har jättelätt för att svimma när jag är "nytappad", så det blir ingen dans ikväll. Dom får fara utan mig, men det gör inte så mycket. Ska bli skönt att spendera min lediga dag hemma i soffan på en fredag med en kopp te, stickningen och kanske någon bra film. :)

Som "duktig-jag"-present tog kärleken med mig ner på stan och till bästa garnbutiken, där jag för första gången i mitt liv köpte garn, UTAN att ha något planerat projekt till det!!
Ni gav mig verkligen mod där ute, och nu sitter jag bara och tittar med lyckliga ögon på mina fem (!) nya Brilla-nystan. Bilder kommer så småningom. :)

Inga kommentarer: