Sidor

14 juli, 2009

9 to 5

Kanske inte riktigt men.. Idag jobbade jag kortdag. Var väldigt passande kan jag bara säga....
Imorrn är jag utlånad till ett ställe jag aldrig har varit på förut. Spännande ska det bli!

Sitter och försöker knåpa ihop ett personligt brev till en arbetsansökan. Inte det lättaste direkt.
Jag är inte bra på att marknadsföra mig själv! Skryta om hur bra man är och att jag är det bästa valet och den bästa personen för det där jobbet... Jag kanske inte ens är det! Och då ljuger jag ju. :P
Hmm. Ska nog försöka att inte gräva ner mig alltför mycket. Hade inte ens tänkt ta tag i det här riktigt än, men råkade se idag att sista ansökningsdag för ett av jobben är den 19:e, och om man då som jag gärna vill skicka det med gammal hederlig post, så betyder det att jag måste skicka det SENAST torsdag..

Nej, nu får det vara färdigrotat i det. Nu får det duga. :) Om jag har tur kanske jag hinner lägga det på lådan redan imorgon så är det ur världen. :)

Nu: fram med stickningen en liten stund om jag orkar, annars lägger jag mig bara i sängen och gnyr över att vara tjej...

Inga kommentarer: